مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 22:572022-02-02اقتصادي

فتاح: طرح دامداری 6000 راسی سیرک دارای مشکل اجتماعی است


رییس بنیاد مستضعفان کشور در خصوص علت کند بودن اجرای طرح دامپروری 6000 راسی در سیرک در چهارمحال و بختیاری، گفت: این طرح دارای مشکل اجتماعی است، - اگر مسئولان استانی این مشکل را حل کنند، به زودی عملیات اجرایی این واحد دامپروری آغاز می شود.

پرویز فتاح 13 بهمن ماه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات طرح توسعه کارخانه چادرمشکی حجاب در شهرکرد، اظهار کرد: این کارخانه در حال حاضر دچار مشکل ارزی شده است، برای حل این مشکل و اجرای طرح توسعه باید این مشکل توسط دولت حل شود.

رییس بنیاد مستضعفان کشور افزود: در گام اول با اجرای طرح توسعه کارخانه چادرمشکی حجاب تولید این واحد از 10 میلیون مترمکعب به 16 میلیون متر مکعب می رسد، همچنین با اجرای فاز دوم این کارخانه تولید به 26 میلیون متر مکعب افزایش پیدا خواهد کرد، در فاز دو خط تولید فاز یک عینا تکرار می شود.

وی در خصوص علت کند بودن اجرای طرح دامپروری 6000 راسی در سیرک در چهارمحال و بختیاری، گفت: این طرح دارای مشکل اجتماعی است، اگر مسئولان استانی این مشکل را حل کنند، به زودی عملیات اجرایی این واحد دامپروری آغاز می شود، اگر این مشکل حل نشد، سرمایه گذاری در یک استان دیگر انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاح: طرح دامداری 6000 راسی سیرک دارای مشکل اجتماعی است

فتاح: طرح دامداری 6000 راسی سیرک دارای مشکل اجتماعی است