مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 21:472022-02-02بين الملل

قسد: حملات ترکیه با اطلاع و چراغ سبز ائتلاف آمریکا انجام می شود/ واکنش سازمان ملل


مرکز اطلاع رسانی نیروهای سوریه دموکراتیک عصر چهارشنبه بیانیه ای در خصوص حمله هوایی ترکیه به حومه دیرک در شمال شرق سوریه صادر کرد.

- مرکز اطلاع رسانی نیروهای سوریه دموکراتیک عصر چهارشنبه بیانیه ای در خصوص حمله هوایی ترکیه به حومه دیرک در شمال شرق سوریه صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، در بیانیه این مرکز آمده است: حملات گسترده مزدوران داعش به زندان الحسکه و به شکل مستقیم با حمایت ترکیه انجام گرفت که توسط نیروهای ما و با کمک و آگاهی ملت ما در منطقه در دومین سالگرد آزادسازی کوبانی خنثی شد.

میدل ایست نیوز به نقل از روسیا الیوم آورده، در بیانیه رسمی این نیروها آمده که حمله تروریست های داعش با برنامه ریزی مستقیم ترکیه انجام شد؛ اما نیروهای قسد توانستند با همکاری ساکنان حسکه این توطئه را خنثی کنند .

این بیانیه افزوده که نیروهای ترکیه با هدف ایجاد آشوب در منطقه، هم زمان با درگیری ها در زندان غویران (گویران) حسکه، مناطق تل تمر و عین عیسی را بمباران هوایی کردند بی آنکه هیچ یک از این حملات به اهداف خود برسد .

در این بیانیه نیروهای ائتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا با باز کردن مسیر هوایی به روی نیروهای ترکیه متهم شده اند و قسد تأکید کرد که روشن است که حملات ترکیه بدون اطلاع ائتلاف بین المللی انجام نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسد: حملات ترکیه با اطلاع و چراغ سبز ائتلاف آمریکا انجام می شود/ واکنش سازمان ملل

قسد: حملات ترکیه با اطلاع و چراغ سبز ائتلاف آمریکا انجام می شود/ واکنش سازمان ملل