مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 21:272022-02-02سياسي

سومین جلسه دادگاه سرکرده گروه الاحوازیه/ ارائه مستندات همکاری الاحوازیه با عربستان


چرا پادشاه عربستان سعودی برای یک تروریست که در هلند بازداشت شده است دعوتنامه می فرستد؟ چون قرار بوده است نقشه های سرویس اطلاعاتی عربستان علیه جمهوری اسلامی و علیه شهروندان بیگناه ایران دیکته شود.

- نماینده دادستان: چرا پادشاه عربستان سعودی برای یک تروریست که در هلند بازداشت شده است دعوتنامه می فرستد؟ چون قرار بوده است نقشه های سرویس اطلاعاتی عربستان علیه جمهوری اسلامی و علیه شهروندان بیگناه ایران دیکته شود.

سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده حبیب فرج الله چعب ملقب به حبیب اسیود ، سرکرده گروهک تروریستی حرکه النضال امروز در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ وزیری نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و گفت: طبق اطلاعات تحقیق وزارت اطلاعات، اقاریر متهم، تحقیقات به عمل آمده و ادله موجود وی متهم است به افساد فی الارض از طریق تشکیل، اداره و سرکردگی گروهکی به نام حرکه النضال العربی لتحریرالاحواز و طراحی و اجرای عملیات تروریستی و تخریب اموال عمومی که از طریق عملیات های گوناگون آن ها را انجام داده است.

در ادامه این جلسه دادگاه نماینده دادستان با بیان اینکه سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی همه ساله در قالب پوشش مراسم مناسک حج با عناصر گروهک تروریستی حرکه النضال دیدار ترتیب می داده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جلسه دادگاه سرکرده گروه الاحوازیه/ ارائه مستندات همکاری الاحوازیه با عربستان

سومین جلسه دادگاه سرکرده گروه الاحوازیه/ ارائه مستندات همکاری الاحوازیه با عربستان