مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 20:422022-02-02ورزشي

در امتیازات حساس کم آوردیم/ کارمان برای صعود به پلی آف سخت شد


سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با اشاره به اینکه با باخت در بازی امشب کارمان برای صعود به مرحله پلی آف بسیار سخت شد و امیدواریم در لیگ برتر بمانیم.

- ایسنا/گلستان سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با اشاره به اینکه با باخت در بازی امشب کارمان برای صعود به مرحله پلی آف بسیار سخت شد و امیدواریم در لیگ برتر بمانیم.

عظیم جزیده امشب در حاشیه بازی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس و شهرداری ارومیه در قالب مسابقات لیگ برتر والیبال کشور با اشاره به اینکه بخشی از بازیکنانم دچار بیماری شده بودند، اظهار کرد: نمی خواهم باخت را توجیه کنم ولی فکر می کنم نبود تعدادی از بازیکنام در مسابقه امشب موجب شده بود تا کیفیت تیم پایین بیاید.

وی خستگی بازی های پی در پی به شکل یکشنبه و چهارشنبه و هفته ای دو بازی و عدم فرصت برای ریکاوری ذهنی و جسمی را یکی دیگر از دلایل افت تیم دانست و افزود: استرس زیاد بازی که برای یکی از بازی های حساس و تقریبا بازی مرگ و زندگی ما در این مرحله بود نیز بر کیفیت بازی اثرگذار شده بود و نمی گذاشت بازیکنانم بازی اصلی خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ما در امتیازات حساس و بالا نتوانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم و عملا کم آوردیم، خاطرنشان کرد: باید به صورت جدی روی این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در امتیازات حساس کم آوردیم/ کارمان برای صعود به پلی آف سخت شد

در امتیازات حساس کم آوردیم/ کارمان برای صعود به پلی آف سخت شد