مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 20:322022-02-02ورزشي

لغو بازی شیمیدر قم به دلیل کرونا


بازی های تیم بسکتبال شیمیدر قم بدون انجام آخرین مسابقه این تیم از دور دوم مرحله گروهی بازی های لیگ برتر باشگاه های کشور تا اسفند ماه تعطیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال شیمیدر قم قرار بود با نظم آوران سیرجان در آخرین مسابقه خود از مرحله دوم فصل جاری پیکارهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور دیدار کند که این بازی به دلیل ابتلای بازیکنان تیم نظم آوران سیرجان به ویروس کرونا لغو و به زمان دیگری موکول شد.

این در شرایطی است که طبق اعلام کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال، پس از ابتلای تعدادی از تیم های لیگ برتر به ویروس کرونا، به منظور جلوگیری از ابتلا ملی پوشان بسکتبال برای حضور در رقابت های پنجره دوم انتخابی جام جهانی 2023، ادامه رقابت های مرحله دوم لیگ برتر لغو و پس از بازی های تیم ملی در اسفند ماه برگزار خواهد شد.

تیم ملی بسکتبال مردان کشورمان در بازی رفت از پنجره دوم رقابت های انتخابی جام جهانی 2023 روز پنج شنبه 5 اسفند ماه در تالار آزادی تهران به مصاف تیم ملی قزاقستان می رود و روز یکشنبه 8 اسفند ماه نیز در همین سالن میزبان تیم ملی بسکتبال سوریه خواهد بود.

البته شاگردان مهران شاهین طبع در پنجمین مسابقه خود از فصل جاری لیگ برتر باشگاه های ایران عصر نهمین روز بهمن ماه در تالار آزادی برابر تیم رعد پدافند ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو بازی شیمیدر قم به دلیل کرونا

لغو بازی شیمیدر قم به دلیل کرونا