مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 20:072022-02-02سياسي

خدمت گذاری به مردم به ویژه مستضعفان از مهم ترین اهداف انقلاب است


مسئولان باید قدر نظام را بدانند و از خدمت گذاری به مردم به ویژه اقشار مستضعف که از مهم ترین اهداف انقلاب است، دریغ نورزند.

- ، اصغر رضوانی عصر چهارشنبه در مراسم محفل انس با قرآن که در سینما آزادی دهاقان برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: خداوند را شاکر هستیم که نعمت انقلاب را به ملت ایران ارزانی داشت.

وی با اشاره به ارزش انقلاب اسلامی ایران افزود: وجود انقلاب، فرصتی گران بها و شایسته برای ملت ایران تلقی می شود زیرا یکی از نعمت های بزرگ خداوند است و همه به ویژه مسئولان باید قدر این فرصت را بدانند و از آن به نحو احسن استفاده کنند در غیر این صورت کفران نعمت محسوب می شود.

امام جمعه شهرستان دهاقان با بیان اینکه شاه سعی در معنویت زدایی ایرانیان داشت عنوان کرد: شاه برای نابودی اعتقادات مردم ایران لیست بلند بالایی تهیه کرده بود و پول خرج می کرد.

وی اذعان داشت: شاه هم چنین عزاداری مردم در ایام محرم و صفر را سرکوب می نمود و سعی در تعطیلی آن داشت در صورتی که مردم ایران شیفته عزاداری برای امام حسین (ع) بودند.

رضوانی با بیان اینکه میان معنویت و انقلاب اسلامی رابطه مستقیمی وجود دارد، تصریح کرد: کشف حجاب و برداشتن چادر از سر بانوانی که حجاب را باور داشتند و مقید به آن بودند از جمله اقدامات شاه علیه مردم ایران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت گذاری به مردم به ویژه مستضعفان از مهم ترین اهداف انقلاب است

خدمت گذاری به مردم به ویژه مستضعفان از مهم ترین اهداف انقلاب است