مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 19:272022-02-02ورزشي

52 پروژه در دهه فجر در شهرستان گناوه افتتاح یا آغاز می شود


همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، 52 پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی با اعتبار 191 میلیارد تومان در شهرستان گناوه افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

- محمد تقی صفری در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: در طول 43 سال عمر پربرکت نظام مقدس اسلامی خدمات و دستاوردهای فراوانی در سراسر کشور از جمله در شهرستان گناوه انجام شده است و ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای بیان و تبیین این دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

فرماندار گناوه افزود: امسال بیش از 300 برنامه در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و عمرانی و اقتصادی برای گرامیداشت جشن بزرگ انقلاب در شهرستان گناوه تدارک دیده شده است که در طول ایام الله این دهه برگزار خواهد شد.

وی گفت: برنامه های دهه فجر شهرستان گناوه همزمان با سراسر کشور در 12 بهمن ماه با نواخته شدن گلبانگ انقلاب در مدارس آغاز شد و رژه موتورسواری، تجدید میثاق با شهدا، دیدار با امام جمعه و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های بود.

فرماندار گناوه تصریح کرد: همزمان با دهه مبارک فجر 52 پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی با اعتبار 191 میلیارد تومان در شهرستان گناوه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد که از این تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 پروژه در دهه فجر در شهرستان گناوه افتتاح یا آغاز می شود

52 پروژه در دهه فجر در شهرستان گناوه افتتاح یا آغاز می شود