مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-02اقتصادي

بهره برداری از 58 پروژه با 168 میلیارد تومان اعتبار در تنکابن


همزمان با دهه فجر 58 پروژه با 168 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان بهره برداری می شود.

- ، سید امیر حسینی جو شامگاه چهارشنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان از به بهره برداری رسیدن 58 پروژه با اعتبار 168 میلیارد و 600 میلیون تومان خبر داد.

وی با بیان اینکه عمده این پروژه ها در زمینه های گازرسانی، اقتصادی، عمرانی، راه و ورزشی، مخابرات است، افزود: اقدامات زیرساختی قابل توجهی در سال های اخیر در شهرستان تنکابن در بخش ها ی مختلف انجام شده است.

حسینی جو با اشاره به پیگیری های سیدشمس الدین حسینی نماینده مردم منطقه در خانه ملت در جذب اعتبار قابل توجه توسط نماینده برای تکمیل پروژه های درمان تصریح کرد: با تلاش نماینده مجلس و جذب اعتبار، روند بیمارستان فوق تخصصی جراحی قلب باز تنکابن تسریع شده و همچنین درمانگاه های ولی آباد، خرم آباد و دوهزار نیز در آستانه بهره برداری هستند.

نماینده عالی دولت در تنکابن با بیان اینکه در بخش راه هم اقدامات زیرساختی بسیاری نظیر آسفالت راه ها و معابر روستایی، تسریع در روند ساخت پروژه راه تنکابن به الموت و رینگ شهری نشتلرود انجام شده است، خاطرنشان کرد: رینگ شهری نشتارود در حال حاضر هم از نظر اعتبار و هم کار پیمانکار و موانع اداری هیچ مشکلی نداشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 58 پروژه با 168 میلیارد تومان اعتبار در تنکابن

بهره برداری از 58 پروژه با 168 میلیارد تومان اعتبار در تنکابن