مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-02سياسي

برخی جریان های سیاسی معاند به دنبال تحریف تاریخ هستند


مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان با بیان اینکه برخی جریان های سیاسی معاند به دنبال تحریف تاریخ هستند، گفت: نسل امروز را باید با تاریخ واقعی انقلاب و علل آن آشنا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به میزبانی مدرسه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) سمنان با بیان اینکه برخی از جریان های سیاسی معاند به دنبال تحریف تاریخ هستند، تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید کردند نسل جوان باید تاریخ انقلاب را بخواند.

وی افزود: برخی قصد دارند تا واقعیت های تاریخی انقلاب را تحریف کنند تا با پوشاندن حقایق، چهره منحوس پهلوی را تطهیر نمایند لذا جهاد تبیین یعنی اینکه امروز همه مردم و فعالان فرهنگی فساد و ظلم رژیم پهلوی را برای مردم بیان کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان با بیان اینکه مبادا در جنگ روایت ها جای شهید و جلاد عوض شود، تاکید کرد: با نگاه به تاریخ کشورهای دیگر می توان دریافت نسل های سوم و چهارم هر انقلابی دچار گسست نسلی شده اما انقلاب اسلامی ایران در عمر 43ساله خود، شعارها همان شعارهای اول انقلاب است که نه تنها کهنه نشده است بلکه شکوفا نیز شده است که دستاوردهای انقلاب به خصوص برای نسل امروز بیانگر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی جریان های سیاسی معاند به دنبال تحریف تاریخ هستند

برخی جریان های سیاسی معاند به دنبال تحریف تاریخ هستند