مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 18:122022-02-02اقتصادي

مردم را برای سرمایه گذاری تشویق می کنیم اما مانع جلوی راهشان می گذاریم


مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی ایران با انتقاد از اینکه مردم را تشویق می کنیم برای سرمایه گذاری در حوزه گلخانه اما یک عالم موانع جلوی راهش می گذاریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا بزرگی در همایش نقش انجمن ملی گلخانه سازان ایران در توسعه گلخانه های کشور با بیان اینکه صنعت گلخانه ای ایران با چالش هایی مواجه است، گفت: احداث گلخانه گران تمام می شود و از سرعت کندی برخوردار است.

واگذاری زمین با قیمت کارشناسی و قسطی می تواند هزینه ها را کاهش دهد.

این مقام مسئول با انتقاد از اینکه مردم را تشویق می کنیم برای سرمایه گذاری در حوزه گلخانه اما یک عالم موانع جلوی راهش می گذاریم، اظهار کرد: گلخانه سازان ما نیز خودشان را برای یک حرکت بزرگ ملی گلخانه سازی آماده نکرده اند، ما باید برویم به سمت انبوه سازی، ارزان سازی با انبوه سازی ممکن می شود.

بزرگی با بیان اینکه عقیده داریم برای رفع چالش ها گلخانه سازها باید خود صاحب صنایع باشند، ابراز کرد: باید به آن سمت برویم که گلخانه سازان برای کاهش قیمت تمام شده گلخانه ها در صنایعی مانند لوله سازی ها و بخش هایی از پتروشیمی ها حضور و در مالکیت آنها سهم داشته باشند.

وی به مولفه دیگر برای ارزان سازی گلخانه ها نیز اشاره کرد و افزود: برای شکاندن قیمت گلخانه و ارزان سازی، ورود تکنولوژی و فناوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم را برای سرمایه گذاری تشویق می کنیم اما مانع جلوی راهشان می گذاریم

مردم را برای سرمایه گذاری تشویق می کنیم اما مانع جلوی راهشان می گذاریم