مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 17:122022-02-02پزشكي

بیشتر بستری های کرونایی در دزفول «واکسن نزده ها» هستند


فرماندار ویژه دزفول با اشاره به نارنجی شدن وضعیت کرونای این شهرستان گفت: بسیاری از بستری های کرونایی در بیمارستان بزرگ دزفول افرادی هستند که تاکنون واکسن کرونا نزده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبتلا نمی شوند یا در صورت ابتلاء، درگیر نوع خفیف آن می شوند.

فرماندار ویژه دزفول در ادامه داشتن عیدی خوب و بدون اعمال محدودیت را مستلزم واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و افزود: واکسیناسیون یک امر شخصی نیست چون افراد در صورت ابتلاء، سلامت جامعه را به خطر می اندازند.

فرهمندپور با تاکید بر لزوم زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی گفت: تیم های سیار واکسیناسیون به شهرهای اقماری و اهالی روستاهای مختلف شهرستان اعزام می شود که انتظار می رود همکاری لازم با آنها صورت گیرد.

وی عنوان کرد: فرد در صورت ابتلاء به سویه اومیکرون در هر ساعت 10 نفر را مبتلا می کند؛ بنابراین واکسیناسیون تنها راه مقابله با ویروس کرونا است.

فرماندار ویژه دزفول در ادامه با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ثمره ایثارگری شهدای دفاع مقدس آسایش و امنیت کنونی میهن اسلامی است.

فرهمندپور با اشاره به وجود ظرفیت های فراوان در شهرستان دزفول افزود: اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف نظیر اشتغال، کشاورزی و امنیت در این شهرستان رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر بستری های کرونایی در دزفول «واکسن نزده ها» هستند

بیشتر بستری های کرونایی در دزفول «واکسن نزده ها» هستند