مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 17:122022-02-02سياسي

150 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خوزستان ساخته می شود


مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به قرارداد سپاه و کمیته امداد برای ساخت مسکن مددجویان گفت: طبق توافقات در فاز سوم، ساخت 150 واحد دیگر به مناسبت دهه فجر آغاز خواهد شد.

- ، جمال شیبه بعد از ظهر امروز چهارشنبه در آیین تحویل واگذاری 210 مسکن محرومان خوزستان که با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و سید فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای جدی کمیته امداد بحث توانمند سازی خانواده های تحت حمایت این نهاد است، اظهار کرد: ساخت واحد مسکونی در راستای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت یکی از رویکردهای جدی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان افزود: یکی از برنامه های دیگری که با بحث توانمندسازی نیازمندان ارتباط مستقیم دارد، بحث مسکن خانواده های تحت حمایت است که در این زمینه در سال های اخیر اقدامات خوبی با همکاری سپاه و بسیج در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به قرارداد سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد بیان کرد: در قالب این تفاهم نامه در فاز دوم 210 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خوزستان ساخته می شود

150 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خوزستان ساخته می شود