مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 17:122022-02-02فرهنگي

قیمت بلیط کنسرت های جشنواره موسیقی فجر در تهران قرمز


بلیط فروشی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از امروز ـ 13 بهمن ماه ـ آغاز شده و قرار است با توجه به شرایط کرونا حداقل ظرفیت به حضور تماشاگران اختصاص یابد.

- گزارش حاضر شرح ایسناست از هنرمندانی که در این دوره از جشنواره اجراهایی را به روی صحنه می برند و آنچه نوشته شده بر اساس اطلاعاتی است که هم اینک در سایت فروش بلیط قابل مشاهده است.

اجراهای سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از چهارشنبه ـ 20 بهمن ماه ـ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با اجرای علی زندوکیلی آغاز می شود و با اجرا میثم ابراهیمی ادامه می یابد.

پنجشنبه، 21 بهمن ماه هم سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در دوسانس میزبان گروه ماکان خواهد بود.

جمعه، 22 بهمن ماه در تالار وحدت ارکستر صداوسیما و ارکستر سمفونیک تهران برنامه دارند و سایر اجراها در این روز به این شرح است: تالار رودکی: مانا / نکیسا، فرهنگسرای ارسباران: قوالی نجم الدین/ (حیدر کاکی/ یوسف باجلاوند/ سار)، سالن دهلوی: شب یوسف فروتن، فرهنگسرای نیاوران: ستاره قطبی / نهال، میلاد نمایشگاه بین المللی: علی یاسینی/ علی یاسینی.

اجراهای شنبه 23 بهمن ماه هم بر این رویه خواهد بود: تالار وحدت: ارکستر پارسوآ / حجت اشرف زاده، تالار رودکی: هنرستان موسیقی دختران / ( نماد / تریو گیتار ) ، فرهنگسرای ارسباران: نوای سیمره / دالاهو ، سالن دهلوی: شب ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیط کنسرت های جشنواره موسیقی فجر در تهران قرمز

قیمت بلیط کنسرت های جشنواره موسیقی فجر در تهران قرمز