مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 16:422022-02-02سياسي

دور باطل شورای شهرقدس در انتخاب شهردار/ دومین گزینه منتخب نیز رد صلاحیت شد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به عدم احراز صلاحیت دومین گزینه منتخب شورای شهرقدس جهت تصدی سمت شهردار، گفت: منتظر نظر و سومین گزینه منتخب شورای شهرقدس هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، موضوع انتخاب شهردار شهرقدس و تعیین تکلیف مدیریت شهری به یکی از چالش های اساسی شهرستان طی 6 ماهه اخیر و از زمان آغاز فعالیت دوره ششم شوراهای شهر بدل شده است .

شورای اسلامی شهرقدس پس از آغاز فعالیت در نیمه مردادماه، محسن چیبایی را در نیمه شهریور به عنوان نخستین گزینه منتخب خود معرفی کرد که اواسط آذرماه عدم موفقیت وی در طی کردن روند اداری و قانونی از سوی دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستا وزارت کشور اعلام شد.

پس از آن در ابتدای دی ماه نیز شورای شهرقدس در دومین انتخاب خود، عباس شوندی را به عنوان گزینه منتخب خود برگزید که از همان ابتدا حواشی و مسائل متعددی پیرامون سوابق وی و پیش بینی عدم حصول نتیجه در صدور حکم وجود داشت.

حال در نیمه بهمن ماه و پس از گذشت نیمی از زمان نخستین سال فعالیت شوراهای دوره ششم، خبر عدم احراز صلاحیت دومین گزینه منتخب شورای شهرقدس اعلام شد که موجب افزایش کلاف سردرگمی مدیریت شهری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور باطل شورای شهرقدس در انتخاب شهردار/ دومین گزینه منتخب نیز رد صلاحیت شد

دور باطل شورای شهرقدس در انتخاب شهردار/ دومین گزینه منتخب نیز رد صلاحیت شد