مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 16:372022-02-02اقتصادي

نخستین جشنواره قرآنی «شکوه اعجاز» برگزار می شود


نخستین جشنواره قرآنی «شکوه اعجاز» ویژه کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت 18 و 19 بهمن ماه برگزار می شود.

- ، نخستین جشنواره قرآنی شکوه اعجاز ویژه کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی معاونت قرآن و عترت مرکز مقاومت بسیج این وزارتخانه برگزار می شود.

این جشنواره در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ 1، 3 و 7 جز قرآن و همچنین اذان به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی طی 18 بهمن، ویژه آقایان و 19 بهمن ویژه بانوان و با داوری طاهره کریمی و انسیه گوهری در بخش بانوان و همچنین آقای مرادی در بخش آقایان برپا خواهد شد.

زمان ثبت نام در این جشنواره از میلاد حضرت زهرا (س) بود که طی این بازه ثبت نامی، 70 نفر (شامل 50 نفر از آقایان و 20 نفر از بانوان) از کارمندان ستاد وزارتخانه و سازمان های تابعه استان تهران برای حضور در این مسابقه اعلام آمادگی کردند.

خداداد بیرانوند، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت همچنین درباره دیگر برنامه های این مرکز ویژه کارکنان و خانواده های کارکنان این وزارتخانه گفت: برای آشنایی بیشتر کارکنان با مفاهیم کلام وحی طی ماه مبارک رمضان طرحی با عنوان گلشن وحی به صورت غیر حضوری و با محوریت حفظ و مفاهیم یک سوره در سایت رسمی وزارتخانه صمت قرار می گیرد و تاکنون شش مرحله آن برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره قرآنی «شکوه اعجاز» برگزار می شود

نخستین جشنواره قرآنی «شکوه اعجاز» برگزار می شود