مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-02پزشكي

فقط 4 شهرستان استان اصفهان در وضعیت آبی کرونایی هستند


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: براساس آخرین گزارش از وضعیت رنگ بندی کرونا شهرستان های اردستان، تیران، چادگان، خمینی شهر، خوانسار، سمیرم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پژمان عقدک سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به روند کرونا در استان، اظهار داشت: در حال حاضر کرونا همچنان روند صعودی به خود گرفته و تعداد موارد شناسایی و بستری رو به افزایش است.

وی افزود: سرعت سرایت بسیار بالاست و در گذشته رنگ بندی را به صورت هفتگی یا ده روزه اعلام می کردند، ولی اکنون طی دو روز رنگ اصفهان از زرد به نارنجی تغییر یافت و تعداد شهرهای زرد نیز افزایش پیدا کرد.

عقدک با بیان اینکه اکنون سرعت پذیری سریع امیکرون با به سرعت تغییر رنگ دادن شهرها مفهوم و معنی پیدا کرده، گفت: اعضای علمی کمیته کشوری کرونا پیش بینی کردند طی دو تا سه هفته آینده امیکرون اوج پیک را می زند، در حالی که ممکن است بسیار زودتر این اتفاق بیفتد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر با نارنجی شدن شهر اصفهان، تعداد بیشتری از شهرستان های استان نیز تغییر رنگ می دهند و براساس آخرین گزارش از وضعیت رنگ بندی کرونا شهرستان های اردستان، تیران، چادگان، خمینی شهر، خوانسار، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فریدن، فریدون شهر، فلاورجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 4 شهرستان استان اصفهان در وضعیت آبی کرونایی هستند

فقط 4 شهرستان استان اصفهان در وضعیت آبی کرونایی هستند