مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-02سياسي

حوزه هنری به دنبال ارائه مدل پیشران حکمرانی در تراز انقلاب است


حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین به دنبال حکمرانی فضای فرهنگی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی است.

- قزوین- رییس حوزه هنری قزوین گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین به دنبال حکمرانی فضای فرهنگی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی است.

محمدرضا امامقلی در نشست خبری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین که صبح چهارشنبه در حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: دوران فعالیت خود در حوزه هنری را در شرایطی شروع کردم که روزهای پایانی دولت بود و به نوعی کار خود را تمام کرده بود و در ادامه هم دولت جدید شیوه های خود را می آزماید و هماهنگی با سایر بخش ها و دستگاه های استان کار دشواری بود.

رییس حوزه هنری استان قزوین اذعان کرد: ما آمده بودیم بگوییم گام دوم انقلاب تحول زیادی ایجاد می کند و اتفاق مهم تغییر شیوه جدید حکمرانی است چرا که شیوه قدیمی جواب نمی دهد و مدل تفکری و امنیتی گذشته جوابگو نیست و باید برای نسل 3و 4 شیوه جدید داشته باشند، در واقع به تخریب خلاق نیاز داشتیم، خلاقانه خراب کنیم و از تو بسازیم.

وی بیان کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی باید در مورد پیشرفت ها بگوییم ولی در مورد نقاط پسرفت هم باید حرف زد و چه شده که از وضع موجود رضایت نداریم و به همین علت هم عملاً به تخریب خلاق و شکستن چهارچوب و شیوه های حکمرانی جدید فکر کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری به دنبال ارائه مدل پیشران حکمرانی در تراز انقلاب است

حوزه هنری به دنبال ارائه مدل پیشران حکمرانی در تراز انقلاب است