مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-02سياسي

مهم ترین مسئله، توجه به اشتغال است


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: در شرایط اقتصادی فعلی، مهم ترین مسئله توجه به اشتغال است.

- سید رضا میرصفدری روز چهارشنبه 13 بهمن ماه در آیین افتتاح ساختمان اداری شهید باکری حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری ملایر، این شهرستان را یکی از مهم ترین شهرهای استان و چهره ی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان دانست و مطرح کرد: در این جنگ ظالمانه اقتصادی که به ما تحمیل شده است باید نگاه به داخل داشته باشیم.

میرصفدری با تاکید بر اینکه حرکت در زیر پرچم ولایت، مطمئن ترین و امن ترین محلی است که می توان به آن پناه برد، گفت: در شرایط اقتصادی فعلی، مهم ترین مسئله توجه به اشتغال است.

سرپرست فرمانداری ملایر نیز با اشاره به افتتاح 140 پروژه در این شهرستان با اعتبار 1200 میلیارد تومان، بیان کرد: شهرستان ملایر همواره در افتتاح پروژه ها سرآمد است.

حسین فارسی مجموعه شهرداری را مجموعه ای پویا و پیگیر دانست و اظهار داشت: در مجموعه شهرداری ملایر با وجود کاهش درآمد طی سال های اخیر، بیش از ده ها پروژه در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروژه احداث ساختمان اداری شهید باکری با اعتباری بیش از 6800 میلیون ریال، از سال 99 در زمینی به مساحت 640 متر مربع و در سه طبقه واقع در بلوار نبوت در محوطه ستاد مدیریت بحران و با ظرفیت 60 نفر آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین مسئله، توجه به اشتغال است

مهم ترین مسئله، توجه به اشتغال است