مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:272022-02-02سياسي

نحوه برگزاری مراسم 22 بهمن در اصفهان مشخص نیست


رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: چند الگو را برای نحوه برگزاری مراسم 22 بهمن در نظر داریم که باید ببینیم ستاد استانی مقابله با کرونا چه مدلی را برای برگزاری این مراسم انتخاب می کند.

- غلامرضا رضایی در گفت وگو با ایسنا درباره برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در استان اصفهان با توجه به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در اصفهان و شهرستان های استان قطعی است، منتها نحوه و شکل برگزاری آن که تجمع مردمی داشته باشیم هنوز مشخص نیست و نتیجه قطعی آن روز شنبه 16 بهمن ماه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا مشخص می شود.

وی افزود: اگر ستاد استانی مقابله با کرونا تشخیص دهد که تجمع انسانی در اصفهان و برخی شهرهای استان شکل بگیرد، راهپیمایی برگزار می شود و برگزاری مراسم در روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قطعی است.

رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان، گفت: چند الگو را برای نحوه برگزاری مراسم 22 بهمن در نظر داریم که باید ببینیم ستاد استانی مقابله با کرونا چه مدلی را برای برگزاری این مراسم انتخاب می کند.

رضایی خاطرنشان کرد: برای مثال در شهرستان کاشان که وضعیت قرمز است نمی توان تجمعی برگزار کرد، اما برخی شهرستان ها زرد و آبی هستند که تصمیم گیری برای هر شهرستانی متفاوت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری مراسم 22 بهمن در اصفهان مشخص نیست

نحوه برگزاری مراسم 22 بهمن در اصفهان مشخص نیست