مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-02فرهنگي

می خواستم به آنها بگویم من «یار دستانی» را خوانده ام


خواننده ترانه معروف «یار دبستانی من» می گوید: گاهی می خواستم به افرادی که این آهنگ را گوش می دهند بگویم این آهنگ را من خواندم، اما از کنارشان رد می شدم و لبخند رضایت می زدم.

- خواننده ترانه معروف یار دبستانی من می گوید: گاهی می خواستم به افرادی که این آهنگ را گوش می دهند بگویم این آهنگ را من خواندم، اما از کنارشان رد می شدم و لبخند رضایت می زدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمشید جم، خواننده آهنگ معروف یار دبستانی من درباره علاقه اش به موسیقی و مسیری که طی کرده است، توضیح داد: در محرم سال 1357 در کنار بسیاری از بزرگان موسیقی شاگردی می کردم، زیرا می خواستم دانش بالایی نسبت به موسیقی داشته باشم.

من تمام موسیقی های ایرانی، موسیقی ملل، سمفونی و .

را مطالعه کردم.

اوایل یک موتور گازی خریدم و باندهای ماشین برادرم را برداشتم و نوارهای الله اکبر را می گذاشتم و در میدان می چرخیدم تا فضایی انقلابی در شهر حاکم شود.

جم درباره خاطرات انقلابی اش توضیح داد: در 21 بهمن سال 1357 زمانی که امام خمینی (ره) فرمودند حکومت نظامی لغو شده است، با وجودی که من تیر خورده بودم، اما با مشارکت مردم حضور پیدا کردیم و رادیو و تلویزیون را گرفتیم و بعد از آن به رادیو رفتیم و در میدان ارگ پنهان شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواستم به آنها بگویم من «یار دستانی» را خوانده ام

می خواستم به آنها بگویم من «یار دستانی» را خوانده ام