مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-02اجتماعي

اجرای بالغ بر 50 کیلومتر پروژه تعریض و بهسازی آسفالت جاده ها در شهرستان میاندوآب


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان میاندوآب از اجرای بالغ بر 50 کیلومتر پروژه تعریض، بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی راهداری آذربایجان غربی، علیرضا اشرف زاده رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان میاندوآب اظهار داشت : ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان و بخشنده نمودن جاده ها با اجرای پروژه های لکه گیری ، تعریض ، بهسازی و روکش آسفالت جزو مطالبات مردمی منطقه و از وظایف و اهداف این اداره است.

وی افزود : در همین راستا 9 پروژه لکه گیری و روکش آسفالت در محور های مواصلاتی شهرستان میاندوآب در حال اجرا بوده و یا به اتمام رسیده است.

اشرف زاده اظهار داشت : این پروژه ها که در قطعه های مختلف اجرا شده و یا در حال اجراست شامل  ایمن سازی محور میاندوآب - مهاباد و کمربندی الغدیر و میاندوآب - بوکان به طول 3.

6 ، لکه گیری و روکش آسفالت محور میاندوآب - مهاباد به طول 7 کیلومتر ، لکه گیری و روکش آسفالت محور میاندوآب - بوکان به طول 6.

1 کیلومتر ، لکه گیری و روکش آسفالت کمربندی الغدیر به طول 6 کیلومتر ، لکه گیری و روکش آسفالت محور فسندوز به طول 15 کیلومتر ، لکه گیری و روکش آسفالت محور ملکان به طول 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بالغ بر 50 کیلومتر پروژه تعریض و بهسازی آسفالت جاده ها در شهرستان میاندوآب

اجرای بالغ بر 50 کیلومتر پروژه تعریض و بهسازی آسفالت جاده ها در شهرستان میاندوآب