مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-02پزشكي

امیدواریم محدودیت ها در خوزستان مصوب شوند / پیشنهاد غیرحضوری شدن مدارس جنوب غرب


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه با توجه به آمار تصاعدی ابتلا به کرونا، هفته های سختی در پیش رو است، گفت: در صورت رعایت نکردن ضوابط، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه با توجه به آمار تصاعدی ابتلا به کرونا، هفته های سختی در پیش رو است، گفت: در صورت رعایت نکردن ضوابط، احتمالا مرگ و میر بالاتر از قبل خواهد شد.

دکتر شکرالله سلمان زاده در حاشیه جلسه ستاد منطقه ای مدیریت کرونا در جنوب غرب خوزستان که امروز (چهارشنبه 13 بهمن ماه) در خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه پیشنهادهای خوبی برای اعمال محدودیت ‎ها اتخاذ شد که از میان آن ها می توان به غیرحضوری شدن کلاس های درس مدارس اشاره کرد.

البته این موضوع باید در ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح و مصوب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امیدواریم روز شنبه هفته آینده و بعد از برگزاری ستاد استانی مقابله با کرونا، مصوبات نهایی خوبی برای اعمال محدودیت‎ ها داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 205 مورد جدید مثبت کرونا در جنوب غرب خوزستان ثبت شده است، گفت: تعداد بستری ها در منطقه نیز افزایش داشته به گونه ای که در این بازه زمانی با بستری شدن 11 بیمار مبتلا به کرونا، تعداد بستری ها در بیمارستان ها به 27 مورد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم محدودیت ها در خوزستان مصوب شوند / پیشنهاد غیرحضوری شدن مدارس جنوب غرب

امیدواریم محدودیت ها در خوزستان مصوب شوند / پیشنهاد غیرحضوری شدن مدارس جنوب غرب