مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-02سياسي

چشم اصفهان ضربه کاری خورده است


تالاب گاوخونی هم مانند چشم باید مورد حفاظت و حراست قرار بگیرد، اما به دلیل برخی بی تدبیری ها نه تنها از چشم منطقه حفاظت نکردیم، - ایسنا/اصفهان نماینده اصفهان در مجلس گفت: تالاب گاوخونی هم مانند چشم باید مورد حفاظت و حراست قرار بگیرد، اما به دلیل برخی بی تدبیری ها نه تنها از چشم منطقه حفاظت نکردیم، بلکه ضربه های کاری به آن وارد کردیم.

عباس مقتدایی، امروز (چهارشنبه، 13 بهمن ماه) در همایش مجازی یک قدم برای تالاب به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تالاب ها، اظهار کرد: این روزها و ایام یادآور حماسه بی نظیری است که مرزها را درنوردید و امروز دنیا دوستدار انقلاب اسلامی است.

یکی از دستاوردهای انقلاب، قانون اساسی کشور است و اصل پنجاهم قانون اساسی کشور ما، رویکرد مترقی برای حفاظت از محیط زیست انسانی و سایر ابعاد محیط زیستی دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی از تالاب ها صحبت می کنیم، از یک پهنه می گوییم که در پیرامون آن گیاهان و آبزیان و نباتات در مجاورت هم کمک می کنند تا انسان ها رشد و بالندگی داشته باشند.

وی افزود: زمانی فکر می کردم تالاب گاوخونی که اطرافش کویر و شوری وجود دارد، مثال چشم است؛ چشم هم اگر دقیق نگاه کنید در یک پهنه شور قرارگرفته و عضو مهمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم اصفهان ضربه کاری خورده است

چشم اصفهان ضربه کاری خورده است