مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-02سياسي

جهاددانشگاهی جزو خوشنام ترین نهادهاست


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد ارس، با بیان اینکه جهاددانشگاهی جزو خوشنام ترین نهادهاست، گفت: جهاددانشگاهی جایگاه برجسته ای داشته و مجموعه ای کارآمد و پرتلاش است.

- دکتر یوسف داداش زاده، در دیدار رییس سازمان جهاددانشگاهی استان، بر ضرورت همکاری مشترک با جهاددانشگاهی تاکید کرد و افزود: با توجه به وجود ظرفیت های مناسب در منطقه آزاد ارس و جهاددانشگاهی تمایل داریم تا همکاریهای خوبی را انجام دهیم.

پ وی در رابطه با مشکلات موجود در منطقه آزاد ارس اظهار کرد: در حوزه گردشگری اقدامات خوبی انجام دادیم و لازم است در راستای رفع نیازها کارهایی موثری انجام و منابع تامین شود.

داداش زاده، ادامه داد: موضوع نیروگاه های خورشیدی بسیار مهم بوده و ما نیز در فصل تابستان با مشکل قطعی برق مواجه هستیم و حتما باید به جد پیگیری شود تا از این ظرفیت در منطقه آزاد ارس استفاده بهینه شود.

معاون فرهنگی منطقه آزاد ارس همچنین با اشاره به وجود پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی در جهاددانشگاهی گفت: ظرفیت های این پژوهشکده طی مکاتباتی اطلاع رسانی شود تا بتوانیم از ظرفیت این پژوهشکده برای توسعه منطقه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری بر روی جامعه محلی اهمیت بالایی دارد، خاطرنشان کرد: اولویت همکاری ما به سمت کارهایی است که خروجی اقتصادی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی جزو خوشنام ترین نهادهاست

جهاددانشگاهی جزو خوشنام ترین نهادهاست