مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-02اقتصادي

کارگران بیکار شده شرکت معدنی امیر سنگان پارسیان استخدام می شوند


شرکت معدنی امیر سنگان پارسیان که با دریافت پروانه بهره برداری در عرصه های پلاسری ققنوس1، ققنوس2 و ققنوس3 معادن سنگ آهن سنگان خواف فعالیت می کرد امسال پروانه بهره برداری 15 ساله آن به پایان رسید و درخواست تمدید پروانه آن ها از سوی مدیران دولتی رد شد.

- با غیرفعال شدن این شرکت معدنی، کارگران آن بیکار شدند و به همین سبب ایسنا جدیدترین وضعیت اشتغال کارگران آن شرکت را در گفت وگو با فرماندار خواف پیگیر شد.

فرماندار خواف در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در شورای معادن استان مصوب شد کلیه کارگرانی که در آنجا (شرکت معدنی امیر سنگان پارسیان) مشغول به کار بودند باید به کار گرفته شوند.

حسین سنجرانی افزود: برای اشتغال آن کارگران فرایند اداری طی می شود و مقرر شده در فاز اول 86 نفر که مورد تایید تامین اجتماعی ادارات کار و صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته اند به مجتمع معدنی دولتی به نمایندگی از ایمیدرو هست معرفی و تکمیل پرونده شوند و به کار گیری آن ها به زودی شروع می شود.

وی گفت: به موازات آن نیز همکاران ما علاوه بر اینکه یکی از باطله های معدنی که متعلق به یکی از این شرکت ها است به مالکیت ایمیدرو و در نهایت معدن دولتی در می آید تا این 86 نفر مادامی که توقف رای صادره برای امیرسنگان پارسیان باطل شود در معدن دولتی سنگان مشغول به کار شوند و احتمالا در مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران بیکار شده شرکت معدنی امیر سنگان پارسیان استخدام می شوند

کارگران بیکار شده شرکت معدنی امیر سنگان پارسیان استخدام می شوند