مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-02سياسي

اجرای 560 برنامه فرهنگی توسط کتابخانه های فارس در دهه فجر


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از 560 برنامه فرهنگی با رویکرد گرامیداشت ایام الله دهه فجر در استان فارس اجرایی خواهد شد.

- ، روح الله منوچهری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: برنامه های مختلفی توسط نهادهای فرهنگی استان فارس در راستای گرامی داشت دهه فجر در نظر گرفته شده و کتابخانه های استان فارس نیز برای گرامیداشت این ایام برنامه ریزی های متعددی داشته اند تا بتوانند نسبت به جذب حداکثری افراد در تمام سنین اقدام کنند.

وی در خصوص برنامه هایی که قرار است توسط این نهاد برگزار شود نیز عنوان کرد: سه نشست تخصصی در سطح استانی برگزار خواهد شد و آیین رونمایی و نقد کتاب به رسم پنجره ها سروده محمد علی سالاری 17 بهمن ماه با حضور امیر همایون یزدان پور و منصور پیروزان برگزار می شود.

منوچهری در ادامه تصریح کرد: رونمایی و نقد کتاب من و مامان و دوچرخه بابام اثر زهرا فردشاد نیز دیگر برنامه استانی است که با حضور نویسنده اثر و سعید حسام پور، استاد بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز، 18 بهمن ماه برگزار می شود.

همچنین نشست تخصصی بررسی جایگاه ادبیات فارس در روزگار انقلاب اسلامی نیز به همت محفل ادبی قند پارسی با همراهی بابک طیبی، زیبا فلاحی و غلامرضا کافی روز سه شنبه 19 بهمن ماه در شیراز اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 560 برنامه فرهنگی توسط کتابخانه های فارس در دهه فجر

اجرای 560 برنامه فرهنگی توسط کتابخانه های فارس در دهه فجر