مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-02سياسي

ظرفیت های کرمانشاه به خوبی معرفی شوند


استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های زیاد استان کرمانشاه، گفت: ظرفیت های استان کرمانشاه به خوبی معرفی نشده و همه ما وظیفه داریم برای معرفی درست این ظرفیت ها تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور معاونین استاندار و مدیران، فرمانداران و مسئولان عضو این شورا برگزار شد؛ عنوان کرد: کرمانشاه زمانی مرکز استان پنجم بوده است و جایگاه فرهنگی، اقتصادی، مبادلاتی، خدماتی و توسعه ای این استان در غرب کشور باید دوباره احیا شود.

وی گردشگری را یکی از محورهای مهم توسعه استان دانست و گفت: حضور کرمانشاه در نمایشگاه ها و همایش های گردشگری در سطح ملی باید بسیار قوی و پررنگ باشد و پتانسیل ها، ظرفیت ها و زیبایی های بی مانند استان در آنجا به نمایش گذاشته شود که متأسفانه در نمایشگاه اخیر ضعیف ظاهر شده ایم .

استاندار کرمانشاه داشتن یک شهر زیبا را مطالبه اصلی مردم دانست و گفت: شوراهای شهر و شهرداری ها باید زیباسازی فضای شهری را در اولویت اصلی برنامه های خود قرار دهند زیرا مردم در این حوزه مطالبه جدی دارند.

وی گفت: رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری و تولید یکی از اولویت های اصلی و مهم استان است که باید توسط مدیران همه دستگاه ها با جدیت دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های کرمانشاه به خوبی معرفی شوند

ظرفیت های کرمانشاه به خوبی معرفی شوند