مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-02اقتصادي

سیل دوم کرمان 4500 میلیارد تومان خسارت به جای گذاشت


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به خسارات شدید سیل دوم دی ماه در کرمان گفت: این سیلاب 4 هزار و 500 میلیارد تومان خسارات به جای گذاشته است.

- ، مصطفی آیت الهی موسوی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد بحران استانداری کرمان با اشاره به وقوع دو سیل طی دی ماه در جنوب استان کرمان گفت: طبق آخرین برآوردها سیل دوم 4 هزار و 500 میلیارد تومان خسارت به جای گذاشت و سیل اول نیز 2 هزار و 800 میلیارد تومان خسارت به همراه داشت.

وی تصریح کرد: بیشترین خسارات ها به بخش کشاورزی وارد شده که شامل خسارات به محصولات و مزارع و زیر ساختهای این بخش بوده است.

وی از تشکیل قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خبر داد و گفت: تمام موارد در این قرار گاه مطرح مصوب به ستاد منتقل و تصمیم گیری می شود.

موسوی از آغاز بازسازی با اولویت خانه ها و سیل بندها خبر داد و افزود: امکانات در مناطق سیل زده متمرکز شده و از دستگاه های مختلف هم می خواهیم به تعهدات خود برای تأمین تجهیزات عمل کنند.

وی خسارت به شبکه آب رسانی، برق و جاده ها را نیز قابل توجه دانست و گفت: باید برای باز گردادن شرایط عادی به مناطق سیل زده همه مدیران با تمام امکانات پای کار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل دوم کرمان 4500 میلیارد تومان خسارت به جای گذاشت

سیل دوم کرمان 4500 میلیارد تومان خسارت به جای گذاشت