مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-02سياسي

برگزاری «رویداد دانشجویی قیام جوانان» در آموزشکده فنی دختران شهرکرد


«رویداد دانشجویی قیام جوانان بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال وبختیاری، طی امروز و فردا ویژه دانشجویان آموزشکده فنی دختران شهرکرد برگزار می شود.

- برگزاری رویداد دانشجویی قیام جوانان در آموزشکده فنی دختران شهرکرد ایسنا/چهارمحال و بختیاری رویداد دانشجویی قیام جوانان بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال وبختیاری، طی امروز و فردا ویژه دانشجویان آموزشکده فنی دختران شهرکرد برگزار می شود.

پروانه مردانی در گفت وگو با ایکنا از چهارمحال وبختیاری با اشاره به برگزاری رویداد دانشجویی قیام جوانان بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ویژه دانشجویان آموزشکده فنی و برای نخستین بار در سطح کشور، اظهار کرد: بر اساس این طرح، دانشجویان طی امروز و فردا، 13 و 14 بهمن ماه، در فضای مناظره و مباحثه بیانیه گام دوم انقلاب را طرح موضوع کرده و مورد گفتگو و بررسی قرار می دهند که در پایان روز دوم این رویداد، نتیجه گیری مباحثات انجام می شود.

رییس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران شهرکرد با اشاره اینکه این طرح در سطح دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور برای نخستین بار در چهامحال و بخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «رویداد دانشجویی قیام جوانان» در آموزشکده فنی دختران شهرکرد

برگزاری «رویداد دانشجویی قیام جوانان» در آموزشکده فنی دختران شهرکرد