مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-02سياسي

15 میلیون نفر هنوز دوز اول ودوم واکسن کرونا را تزریق نکردند


معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به آغاز پیک ششم کرونا در کشور گفت: هنوز هفت میلیون نفر دوز اول و هشت میلیون نفر دوز دوم واکسن کرونا را تزریق نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایان یافته است و علاوه براینکه هفت میلیون نفر دوز اول و هشت میلیون نفر دوز دوم را هنوز تزریق نکردند.

وی با اشاره به آغاز پیک ششم کرونا در کشور خواستار توجه به پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن شد و گفت: باید ماسک زدن و واکسن زدن اجباری و الزامی شود و مازندران نیز باید در این زمینه برنامه ریزی کنند زیرا خادمان سلامت پس از دو سال خسته شدند.

سردار رحیمی سرعت و سرایت سویه جدید کرونا را بسیار بالا دانست و درباره اجرای طرح شهید سلیمانی آن را کامل دانست و گفت: سویه جدید بیشتر افراد کم سن وسال و کودکان را درگیر می کند از این رو باید به حوزه پیشگیری و پیش یابی توجه شود.

معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور با عنوان اینکه مازندران بیشترین شمار مسافران را به خود اختصاص داده است، گفت: قبل از کرونا فقط در ایام نوروز بیش از 15 میلیون مسافر به مازندران سفر می کردند.

وی خواستار اجباری شدن تزریق واکسن دوز سوم کرونا شد و گفت: در سویه جدید کرونا همه افراد مبتلا و درگیر می شود و ویروس چند روز روی پوست خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 میلیون نفر هنوز دوز اول ودوم واکسن کرونا را تزریق نکردند

15 میلیون نفر هنوز دوز اول ودوم واکسن کرونا را تزریق نکردند