مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-02اقتصادي

زباله گردی میلیاردی در بیرجند/سود گنج کثیف در جیب مافیا است


گردش مالی زباله گردی در بیرجند در ماه چهار میلیارد تومان است که به جیب مافیا می رود.

- ، مهدی بهترین صبح چهارشنبه در آیین افتتاح سایت متمرکز پردازش و دفع پسماند بیرجند که به مناسبت دومین روز از دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: پروژه سایت 85 هکتاری پردازش و دفع پسماند از آرزوهای ما در راستای تأمین مسائل زیست محیطی بود.

شهردار بیرجند بیان کرد: در مورد دفع بهداشتی زباله از همان گذشته تأکید داشتم که در بیرجند به صورت دقیق و اصولی انجام نمی شود و گذر روزگار مسئولیت ساماندهی این امر را بر عهده من گذاشت.

بهترین با اشاره به اینکه تنها 30 درصد زباله در بیرجند بازیافت می شود، گفت: گردش مالی زباله گردی در بیرجند طی یک ماه چهار میلیارد تومان است که به جیب مافیا می رود.

وی ادامه داد: مجموع اعتبار صرف شده برای پروژه سایت متمرکز پردازش و دفع پسماند 120 میلیارد ریال است که از محل منابع داخلی شهرداری اختصاص یافته و جزو سایت های برتر کشور هستیم.

شهردار بیرجند با بیان اینکه در این پروژه از تکنولوژی روز استفاده کردیم، یادآور شد: از مردم عزیز در راستای جمع آوری زباله چه مرحله ای و چه محله ای داریم.

بهترین گسترش فرهنگ بازیافت زباله و ایجاد درآمد پایدار شهرداری از اهداف پروژه است، گفت: برای تولید کمپوست نیاز به حمایت دولت داریم تا خدمت دیگری برای شهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله گردی میلیاردی در بیرجند/سود گنج کثیف در جیب مافیا است

زباله گردی میلیاردی در بیرجند/سود گنج کثیف در جیب مافیا است