مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-02پزشكي

آخرین آمار کرونایی ها در سمنان


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری شدن 26 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد.

- دکتر کامران قدس دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: موارد مثبت سرپایی و بستری ها در این هفته با افزایش روبرو بوده است.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا سمنان با اشاره به آخرین وضعیت بستری ها در این استان اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 53 هزار و 727 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته و از 13 لغایت امروز 14 بهمن ماه، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 27 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 11 هزار و 69 نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا استان سمنان اضافه کرد: علاوه بر این در این مدت 42هزار و 658 بیمار نیز در مناطق تحت پوشش این دانشگاه به صورت سرپایی شناسایی شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار کرونایی ها در سمنان

آخرین آمار کرونایی ها در سمنان