مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-02سياسي

مدیرکل صدا و سیمای یزد: رکن چهارم دموکراسی مورد غفلت قرار گرفته است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به نقش اصحاب رسانه در تبیین افکار عمومی گفت: توجه مطلوبی به اهالی رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی صورت نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صدا و سیمای مرکز این استان، احمد پهلوانیان در مراسم تجلیل از رییس و اعضای کمیته داوران اولین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد اظهار کرد: در محافل مختلف از خبرنگاران به عنوان سنگرسازان بی سنگر یاد می کنند، اما متاسفانه این مطلب تنها در مقام یک حرف است و به اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی توجهی نمی شود.

وی با بیان این که جایگاه رسانه ها به ویژه خبرنگاران باید توسط مسئولان و سازمان ها ارج نهاده شود، افزود: بسیج رسانه جایگاه بسیار مهم و نقش موثری دارد و در حقیقت فعالیت این سازمان هم هویت بخشی به اصحاب رسانه است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با ابراز خرسندی از برگزاری اولین جشنواره ای رسانه ای ابوذر در استان یزد تصریح کرد: این جشنواره سبب شد تا نقاط قوت و ضعف رسانه های استان مشخص شود که حضور چشمگیر رسانه های استان و همراهی بیش از 90 درصدی آنان از نقاط قوت این جشنواره بود.

علی محمد پارساییان، رییس سازمان بسیج رسانه استان هم در این جلسه گفت: اصحاب رسانه تنها قشری هستند که با وجود اینکه همواره دغدغه اقشار مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل صدا و سیمای یزد: رکن چهارم دموکراسی مورد غفلت قرار گرفته است

مدیرکل صدا و سیمای یزد: رکن چهارم دموکراسی مورد غفلت قرار گرفته است