مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-02سياسي

بهره برداری از بزرگترین پروژه گازی جنوب فارس


با بهره برداری از مهمترین پروژه گازرسانی جنوب فارس در دهه فجر امسال، 4 هزار و 400 خانوار لارستانی و گراشی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

- نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر از اتمام پروژه گازرسانی به بخش صحرای باغ در شهرستان لارستان و بخش مرکزی شهرستان گراش همزمان با دهه فجر خبر داد.

حسین حسین زاده اظهار کرد: با افتتاح این پروژه، عمادشهر لارستان، 15 روستای بخش صحرای باغ و 7 روستا در بخش مرکزی شهرستان گراش از گاز طبیعی برخوردار می شوند.

وی با بیان اینکه برای به نتیجه رسیدن این پروژه 340 کیلومتر شبکه گذاری و 9 ایستگاه تقلیل فشار ساخته شده است، تاکید کرد: برای عملیاتی شدن این پروژه 150 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای اجرای بزرگترین پروژه گازرسانی جنوب فارس5 هزار فقره انشعاب صورت گرفته که 3 هزار فقره در بخش صحرای باغ و 2 هزار فقره در بخش مرکزی گراش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با بهره برداری از این پروژه یک هزار و 16 خانوار شهری و 2 هزار و 250 خانوار روستایی در شهرستان لارستان و یک هزار و 200 خانوار روستایی در شهرستان گراش گازدار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بزرگترین پروژه گازی جنوب فارس

بهره برداری از بزرگترین پروژه گازی جنوب فارس