مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-02سياسي

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی آمیزه ای از غیرت و بصیرت بود


یاسوج_ نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله العظمی صافی گلپایگانی آمیزه ای از غیرت و بصیرت در عرصه مناسبات سیاسی و اجتماعی بود.

- ، در متن پیام تسلیت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی آمده است: ارتحال فقیه جلیل و عالم نبیل و مجاهد بی بدیل در دفاع از حریم اهل البیت (ع) مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مایه تالم و تأسف همگان شد.

اسطوانه علم، فکر و نمونه جد و جهد و نماد فقه و فهم در حوزه علمیه و آمیزه ای از غیرت و بصیرت در عرصه مناسبات سیاسی و اجتماعی بود.

یک قرن حیات پر برکت آن فقید، به منزله یک کتاب ثمین است که طالبان تعلم و تعقل و تلاشگران وادی تعلیم و تبلیغ و مشتاقان معرفت و اخلاق را بهره مند می سازد و مطالعه آن برای علما، فضلا و طلاب پیام آور و الهام بخش خواهد بود.

حضور با صلابت اجتماعی، همراهی با امام و انقلاب، خروش و غیرت ورزی در مشاهده انحراف های فکری و دینی، نصح و ارشاد مسئولان نظام و دلسوزی برای مردم مظلوم و حق بر باد رفته جلوه هایی بود که از آن بزرگ مرد شخصیتی جامع و کم نظیر ساخته بود.

این ضایعه مولمه را به صاحب حوزات علمیه، امام عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، مراجع گرانقدر تقلید، حوزه های علمیه، و مردم دلداده محبت اهل البیت (ع) و بیت مکرم آن رحیل خصوصاً آقازاده معظم آیت الله آقای ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی آمیزه ای از غیرت و بصیرت بود

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی آمیزه ای از غیرت و بصیرت بود