مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-02سياسي

هیئت، بهترین جا برای ساخت و تربیت دانشجویی در تراز انقلاب اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نشست مسئولان هیئت های دانشجویی استان تهران گفت: - رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: بهترین جایی که برای ساخت دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی می توان تربیت کرد، هیئت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نشست مسئولان هیئت های دانشجویی استان تهران گفت: موضوع خدمتگزاری در هیئات نعمتی است که باید به خاطر این نعمت شکرگذاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: بعد از زیارت نامه امام رضا علیه السلام آمده ومنْ نعمک یحْمد الْحامدون این قسمت می گوید اگر کسی در مسیر شما قرار گرفت و برای شما کاری انجام داد به دلیل لطف شما بوده و شما بودی که نعمت شکرگذاری را به بنده عنایت کردید تا شاکر باشد و شما نعمت شکر را به ما عنایت کرده ای و این اولین نکته است که هر کسی در مسیر اهل بیت علیهم السلام قرار دارد باید به آن توجه کند.

وی در ادامه عنوان کرد: اولین نکته ای که در مسیر اهل بیت و خدمت به دستگاه اهل بیت و معرفی این مسیر نورانی وجود دارد این است که ما باید بیشتر از دیگران شاکر باشیم و ذره ای غفلت موجب می شود که این نعمت از ما سلب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت، بهترین جا برای ساخت و تربیت دانشجویی در تراز انقلاب اسلامی است

هیئت، بهترین جا برای ساخت و تربیت دانشجویی در تراز انقلاب اسلامی است