مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-02سياسي

بندرخمیر، شهری کوچک آماده برای مسئولیتی بزرگ


مراسم روز جهانی تالاب ها با حضور حبیب مسیحی مدیرکل محیطزیست هرمزگان، قتالی امام جمعه موقت اهل سنت خمیر، صالح امامجمعه، ، دکتر شهرام فداکار رییس منطقه ای کنوانسیون رامسرو جمعی از فعالان و دوستداران محیط زیست در جوار خور خوران بندرخمیر برگزار شد.

- جواد محمودی شهردار بندرخمیر ظهر امروز(13 بهمن ماه) در برنامه جهانی تالاب ها با تبریک مناسبت دهه فجر، گفت: امیداوریم که نقش و مسئولیت اجتماعی خود را به درستی در راه این وظیفه که همان نگهداری تالاب هاست، ایفا کنیم.

وی با اشاره به درگذشت مرجع عالی قدر جهان شیعه، آیت الله صافی گلپایگانی افزود: درگذشت این مرجع عالی مقام و اعلام عزای ملی، باعث شد که موسیقی را از این برنامه حذف کنیم و شرایط کرونا و شیوع اومیکرون نیز دلیل برگزاری این مراسم در فضای آزاد است.

شهردار بندر خمیر در ادامه افزود: بندر خمیر یک شهر زیست محیطی است و این شهر، بزرگترین ساحل تالابی کشور را در اختیار دارد و از این رو شهر تالابی ایران نام گرفته است.

جواد محمودی در ادامه افزود: از سال 97 این شهر به مدد فعالیت های گسترده و شرایط خود اولین شهر تالابی ایران نام گرفت.

این مقام مسئول گفت: هم اکنون بندر خمیر نماینده کشور ما ایران در جوامع بین المللی است و من مطمئن هستم که این شهر کوچک وظیفه بزرگی دارد که همین موضوع مسئولیت آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرخمیر، شهری کوچک آماده برای مسئولیتی بزرگ

بندرخمیر، شهری کوچک آماده برای مسئولیتی بزرگ