مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-02اقتصادي

34 پروژه با 135 میلیارد تومان در گراش افتتاح و یا کلنگ زنی می شود


فرماندار گراش از کلنگ زنی و افتتاح 34 پروژه دربخشهای مختلف همزمان با چهل و سومین فجر انقلاب در گراش خبر داد.

- ، اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر 34 پروژه در بخش های مختلف با اعتباری افزون بر 156 میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ زنی یا افتتاح می شود.

وی افزود: از تعداد پروژه های یاد شده 31 پروژه با اعتباری بالغ بر 135 میلیارد تومان افتتاح و 3 طرح با اعتباری افزون بر 21 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

فرماندار گراش با اشاره به درصد مشارکت خیرین و سرمایه گذاران بخش خصوصی، گفت: 80 درصد اعتبارات از محل دولتی و 20 درصد از محل کمک های خیرین و سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده است.

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر گراش بیان داشت: این طرح ها دربخش های عمران، خدمات، گازرسانی، آبخیزداری، راه، بهداشت و درمان، گازرسانی، آموزش، برق رسانی و مخابرات و ارتباطات شامل می شوند.

غلام پور ادامه داد: شاخص ترین این پروژه ها، بهره برداری از پروژه گازرسانی روستایی در بخش مرکزی است که با اعتباری افزون بر 50 میلیارد تومان افتتاح می شود که در این طرح 13 هزار نفر جمعیت در قالب 8 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: دو پروژه سرمایه گذری صنعتی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود که جمعاً برای 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 پروژه با 135 میلیارد تومان در گراش افتتاح و یا کلنگ زنی می شود

34 پروژه با 135 میلیارد تومان در گراش افتتاح و یا کلنگ زنی می شود