مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-02فناوري

زمینه دسترسی به اینترنت پرسرعت در منطقه 19 فراهم شد


شهردار منطقه 19 از فراهم شدن زمینه دسترسی به اینترنت پرسرعت با ایجاد و تکمیل زیرساخت های فیبر نوری در این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی هدایت با اشاره به مشکل شهروندان منطقه 19 در دسترسی به شبکه اینترنت پرسرعت و ضعف زیرساخت های موجود گفت: با توجه به این موضوع، رفع این مشکل اساسی با تکمیل شبکه فیبر نوری از طریق تأمین زیرساخت ها و فیبرکشی در خیابان مهران و کوچه های منشعب به آن کلید خورد.

شهردار منطقه 19 خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز با پیگیری های مجدانه این منطقه در حوزه فنی و عمرانی و همکاری در زمینه صدور مجوز حفاری و همچنین انجام هماهنگی های لازم با دستگاه های خدماتی از جمله شرکت مخابرات، این مشکل در این خیابان رفع و زمینه دسترسی به اینترنت پرسرعت به عنوان اولویتی اساسی برای استفاده شهروندان از آموزش های مجازی و نیز بهره برداری دانش آموزان از شبکه شاد بویژه در دوران شیوع کرونا فراهم شد.

وی همچنین از رفع مشکل اینترنت در خیابان پاییزان ناحیه 3 خبر داد و افزود: با توجه به اینکه ساکنین این خیابان سال هاست نه تنها به شبکه اینترنت بلکه به تلفن ثابت هم دسترسی ندارند، با ورود شهرداری این منطقه و همکاری حوزه فنی و عمرانی آن در بحث صدور مجوز حفاری و هماهنگی با دستگاه های خدماتی مربوطه، ضمن تأمین شبکه اینترنت پرسرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه دسترسی به اینترنت پرسرعت در منطقه 19 فراهم شد

زمینه دسترسی به اینترنت پرسرعت در منطقه 19 فراهم شد