مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-02پزشكي

وضعیت بحرانی کرونا در فارس/3 شهرستان قرمز است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، بستری 198 بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک دارای علائم کرونا در بیمارستان های فارس طی شبانه روز گذشته را آماری نگران کننده خواند گفت: - وضعیت کرونا در استان هر لحظه بحرانی تر می شود.

سید وحید حسینی چهارشنبه 13 بهمن در نشست امروز ستاد مدیریت بیماری کووید19 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت شیوع کرونا در فارس گفت: حساسیت مردم نسبت به کروناویروس و رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش یافته و این موضوع وضعیت استان را بحرانی تر می کند.

او با اعلام اینکه طبق رنگ بندی جدید کروناویروس، وضعیت شیراز، زرقان و گراش قرمز شده است، تاکید کرد: هم اکنون زمان بی توجهی و سهل انگاری در برابر کرونا نیست و ضرورت دارد شهروندان بیش از پیش نسبت به این بیماری خطرناک، احساس مسئولیت داشته باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به سرایت پذیری بالای اُمیکرون و سرعت انتقال آن در بین افراد جامعه، عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته 198 بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک دارای علائم کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند که این امر موجب نگرانی مجموعه سلامت شده است و با تداوم بی توجهی ها و سهل انگاری ها در برابر این بیماری، با عواقب جبران ناپذیری مواجه می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بحرانی کرونا در فارس/3 شهرستان قرمز است

وضعیت بحرانی کرونا در فارس/3 شهرستان قرمز است