مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-02اقتصادي

بهره برداری از 3 هزار و 693 طرح بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: 3 هزار و 693 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 326 میلیارد تومان در ایام دهه فجر در این استان به بهره برداری می رسد.

- ، ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این ایام دهه فجر امسال بخشی از پروژه های عمرانی در حوزه روستایی، اعم از اجرای طرح هادی، طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی و مسکن محرومین مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف طرح های هادی روستایی تجدید حیات روستا به لحاظ ابعاد فیزیکی، اقتصادی و اجتماعی است، افزود: این پروژه ها شامل بهره برداری از سه هزار و 693 واحد مسکن روستایی، 10 طرح هادی روستایی و 49 واحد مسکن اقدام ملی در سطح استان سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی 5 طرح هادی روستایی با پیش بینی اعتبار 51 میلیارد تومان در دهه فجر امسال در استان آغاز می شود، گفت: ساماندهی و اصلاح موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف در روستا سه محور اصلی در طرح هادی روستا به شمار می روند.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت سرعت بخشیدن به احداث مسکن مقاوم در روستاها، تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 هزار و 693 طرح بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان

بهره برداری از 3 هزار و 693 طرح بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان