مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-02سياسي

ضرورت صادرات هوایی محصولات باغی مانه و سملقان به کشورهای همسایه


استاندار خراسان شمالی بر ضرورت صادرات هوایی محصولات باغی شهرستان مانه و سملقان به کشورهای همسایه به واسطه مزیت نزدیکی فرودگاه، تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر ضرورت صادرات هوایی محصولات باغی شهرستان مانه و سملقان به کشورهای همسایه به واسطه مزیت نزدیکی فرودگاه، تاکید کرد.

محمدرضا حسین نژاد در آیین افتتاح و کلنگ زنی متمرکز طرح های دهه فجر شهرستان مانه و سملقان که 13 بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر آشخانه برگزار شد، اظهار کرد: این شهرستان محصولات باغی و زراعی مناسبی دارد که می توان با صادرات آن ها وضعیت درآمدی این منطقه را افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت اعتبارات استان محدود است، تاکید کرد: باید با اولویت بندی نسبت به شرایط استان و شهرستان جلو برویم تا بتوانیم ثمربخش تر عمل کنیم.

وی با بیان اینکه مردم باید شاهد تغییرات مثبت در شهرستان باشند، افزود: با هدفمند کردن فرصت ها و امکانات موجود می توانیم پروژه های بهتری را طی سال های آینده در این شهرستان داشته باشیم.

استاندار گفت: البته پاشنه آشیل همه طرح هایی که در حوزه دامپروری و کشاورزی قرار دارد آب است و در این خصوص باید با استفاده بهینه از آب و سیستم های نوین، بهره وری را حداقل 5 برابر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت صادرات هوایی محصولات باغی مانه و سملقان به کشورهای همسایه

ضرورت صادرات هوایی محصولات باغی مانه و سملقان به کشورهای همسایه