مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:422022-02-02اقتصادي

بهره برداری از 14 طرح درحوزه دریایی و بندری هرمزگان


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، 14 طرح دریایی و بندری با اعتباری بالغ بر 390 میلیارد و 535میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

- ، علی رضا محمدی کرجی ران در تشریح جزییات طرح های آماده بهره برداری در دهه فجر 1400 اظهار داشت: 14طرح بندری و دریایی استان با اعتباری بالغ بر 390 میلیارد و 535 میلیون تومان با احتساب یک پروژه دیگر به میزان 850 هزار یورو به بهره برداری می رسد.

وی احداث تاسیسات مخازن نگهداری مواد زائد نفتی، احداث مخازن نگهداری فرآورده های نفتی، احداث اسکله تجاری بندر چند منظوره سیریک و ساخت و ساخت و به آب اندازی شناور طنابگیر همیار 4 را از شاخص ترین طرح های قابل بهره برداری اداره کل بنادر هرمزگان در دهه فجر 1400 اعلام کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، ساخت و به آب اندازی شناور طنابگیر همیار 4 از طرح های مهم و شاخص قابل آماده افتتاح در دهه فجر امسال اعلام کرد که برای تکمیل آن 850 هزار یورو هزینه شده است.

محمدی کرجی ران از دیگر طرح های آماده بهره برداری در بزرگترین بندر تجاری کشور به هدایت سیلاب اراضی غرب بندر شهید رجایی، تعمیرات اساسی انبار 22 ترانزیت و شبکه برق رسانی به مکنده های غلات این بندر، تغییر کاربری یک فروند بارج 500 تنی جهت انجام عملیات سوخت رسانی به کشتی ها و تعمیرات اساسی و بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 14 طرح درحوزه دریایی و بندری هرمزگان

بهره برداری از 14 طرح درحوزه دریایی و بندری هرمزگان