مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:422022-02-02سياسي

کلنگ باغ موزه مقبره شهدای واقعه لهاک خان بجنورد بر زمین خورد


کلنگ باغ موزه مقبره شهدای بجنورد، یادگار واقعه لهاک خان همزمان با دهه مبارک فجر با حضور فرمانده تیپ شهید دلجویان خراسان شمالی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد بر زمین خورد.

- ایسنا/خراسان شمالی کلنگ باغ موزه مقبره شهدای بجنورد، یادگار واقعه لهاک خان همزمان با دهه مبارک فجر با حضور فرمانده تیپ شهید دلجویان خراسان شمالی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد بر زمین خورد.

جواد حمیدی شهردار بجنورد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: محوطه بنای تاریخی مقبره شهدای بجنورد که بر اساس الگوی 4 باغ ایرانی بنا شده است ظرفیت بسیار بالایی برای تبدیل شدن به باغ موزه را دارد که احداث می شود.

وی گفت: ساماندهی مقبره شهدا و احداث باغ موزه در محوطه آن، این بنای تاریخی را به نقطه عطفی در هویت شهری بجنورد تبدیل خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: احداث این باغ موزه، علاوه بر ایجاد زمینه بصری زیبا، سبب جذب گردشگر و درآمدزایی برای شهر و زمینه ای برای معرفی فرهنگ، آیین، آداب و رسوم و ارزش های شهروندان بجنوردی نیز خواهد بود.

حمیدی بیان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی و تسطیح سازی فضای پیرامونی مقبره شهدا شامل پاکسازی محوطه این بنای تاریخی، آماده سازی، نظافت و علف زنی آن به اتمام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ باغ موزه مقبره شهدای واقعه لهاک خان بجنورد بر زمین خورد

کلنگ باغ موزه مقبره شهدای واقعه لهاک خان بجنورد بر زمین خورد