مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-02ورزشي

نیروی مسلح گلستان جزو سالم ترین افراد هستند/ تقدیر از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس


معاون هماهنگ کننده تیپ 230 ارتش در گلستان با بیان اینکه بیشترین جرم در دادسرای نظامی متعلق به فرار از خدمت سربازان در نیروهای مسلح است، گفت: خوشبختانه نیروی مسلح گلستان جزو سالم ترین افراد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حمید حیدری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران استان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تشریح برنامه های تیپ اظهار کرد: بیشترین جرم در دادسرای نظامی متعلق به فرار از خدمت سربازان در نیروهای مسلح است که خوشبختانه نیروی مسلح گلستان جزو سالم ترین افراد هستند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های تیپ 230 ارتش گلستان تجلیل از کادر درمانی 560 منطقه ای، غبارروبی از مزار مطهر شهدا، کارگاه مهارت آموزی سربازان، رژه موتوری، زنگ انقلاب و برگزاری 250 مسابقه ورزشی و همچنین تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و خادمان ورزشی است.

معاون هماهنگ کننده تیپ 230 ارتش در گلستان از برگزاری 100 ایستگاه فرهنگی توسط مردم در نقاط مختلف روستا و شهرستان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری جشنواره شهرستانی، سرود فجر، یادواره شهدا، والفجر هشت از دیگر برنامه های دهه فجر در این استان است.

حیدری با بیان اینکه بهترین پرسنل در ارتش خدمت می کنند، تصریح کرد: بیشترین جرم در دادسرای نظامی مروط به فرار سربازان است که خوشبختانه ما در این زمینه مشکلی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی مسلح گلستان جزو سالم ترین افراد هستند/ تقدیر از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس

نیروی مسلح گلستان جزو سالم ترین افراد هستند/ تقدیر از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس