مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-02اقتصادي

25 طرح گردشگری و صنایع دستی در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: همزمان با دهه فجر 25 طرح با اشتغال 196 نفر و اعتبار یک هزار و 170 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- ایسنا/ایلام مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: همزمان با دهه فجر 25 طرح با اشتغال 196 نفر و اعتبار یک هزار و 170 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

عبدالمالک شنبه زاده در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد:از این طرح ها چهار پروژه هتل چهار ستاره شهر ایلام با اعتبار 800 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی، راه دسترسی به چشمه های دوقلوی شهرستان آبدانان با اعتبار 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، آغاز آبرسانی به مجتمع حریر ایلام با اعتبار 3میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و آغاز برق رسانی به منطقه گردشگری طولاب شهرستان ایلام با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و در مجموع با 69 نفر اشتغال کلنگ زنی می شوند.

وی گفت: مجتمع گردشگری ارشت شهرستان بدره با اعتبار 20 میلیارد ریال از محل تسهیلات تبصره 18 و با اشتغال 12 نفر، رستوران نفیس و مایا شهر ایلام با اعتبار 95 میلیارد ریال و اشتغال 18 نفر از منابع خصوصی، پروژه برق رسانی به رماوند شهرستان بدره با 21 میلیارد ریال و اشتغال 10 نفر از محل اعتبارات ملی استانی، فاز اول مجتمع های گردشگردی گرمیان و کولابن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 طرح گردشگری و صنایع دستی در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود

25 طرح گردشگری و صنایع دستی در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود