مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:072022-02-02فرهنگي

احداث پردیس سینمایی همافران در نوشهر


مراحل ساخت پردیس سینمایی مجموعه تجاری همافران نوشهر پس از توافقات تکمیلی حوزه هنری مازندران و شهرداری نوشهر کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، طی نشستی در شهرداری این شهرستان، توافقنامه مشارکت دو مرکز جهت ساخت پردیس سینمایی مجموعه همافران امضا شد.

گفتنی است در این دیدار با حضور شهردار نوشهر، معاونان وی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی نوشهر، رییس حوزه هنری مازندران، مدیر امور سینمایی حوزه ساخت و تجهیز سینما و پردیس هنری مازندران و هیئت همراه، ابعاد مختلف همکاری و مشارکت در احداث سینمای سه سالنه در مجموعه تجاری  همافران مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و  در نهایت سند توافقنامه مذکور توسط رییس حوزه هنری مازندران و شهردار نوشهر امضا شد.

مهدی معصومی گرجی در این بازدید ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نهضت سینماسازی و بروزرسانی امکانات و تجهیزات سینماها گفت: حوزه هنری از متولیان ساخت پردیس سینمایی در کشور است و ما در مازندران ضمن رایزنی با شهرداری ها و فرمانداری ها، جذب بخش خصوصی و دیگر مراکز به دنبال زمینه هایی برای احداث پردیس های سینمایی در شهرهای مختلف استان هستیم.

همچنین مقرر گردید موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز (وابسته به حوزه هنری) که مسؤولیت اداره و احداث سینما و پردیس سینمایی در سطح کشور را عه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پردیس سینمایی همافران در نوشهر

احداث پردیس سینمایی همافران در نوشهر