مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 08:172022-02-02فرهنگي

اکران 17 فیلم سودای سیمرغ در کرمانشاه/ سینما آزادی مجهز به سیستم دالبی شد


مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: 17 فیلم سودای سیمرغ در شهر کرمانشاه در دوسانس 18 و 20:30 در سه سینمای آزادی ؛ فرهنگ و بیستون اکران خواهد شد.

- محمدجواد کنجوری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در آستانه چهلمین جشنواره فیلم فجر سینماهای تحت پوشش حوزه هنری در شهر کرمانشاه به بروزترین سیستم های سینمایی مجهز شدند.

وی افزود: باتوجه به حمایت های مدیرعامل موسسه بهمن سبز به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به همشهریان سیستم های صوت و تصویر دو سینمای آزادی و بیستون (هتل پارسیان) کرمانشاه ارتقا یافت.

وی افزود: جشنواره فیلم فجر بزرگترین رویدادهنری کشور است و ما همواره این دغدغه را به منظور ارتقا تجهیزات فنی سینما را داشتیم که خوشبختانه این مهم محقق گردید و سیستم ها به بروزترین مدل مجهز شدند.

کنجوری با بیان اینکه پردیس سینمایی آزادی تنها سینمای استان است که از سیستم صوت دالبی چندکانال و تصویر لیزری بهره مند است، افزود: ان شاءالله امسال نیز با بهترین کیفیت در خدمت همشهریان هنردوست خواهیم بود.

وی در پایان، تصریح کرد: در این دوره 17 فیلم سودای سیمرغ در شهر کرمانشاه در دوسانس 18 و 20:30 در سه سینمای آزادی ؛ فرهنگ و بیستون اکران خواهد شد و زمان بلیت فروشی اینترنتی متعاقبا اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران 17 فیلم سودای سیمرغ در کرمانشاه/ سینما آزادی مجهز به سیستم دالبی شد

اکران 17 فیلم سودای سیمرغ در کرمانشاه/ سینما آزادی مجهز به سیستم دالبی شد