مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 06:172022-02-02فرهنگي

IMDb را هم فتح کردیم ! بالاترین امتیاز تاریخ برای سریال انیمیشن ایرانی ؟


حمله خودجوش کاربران ایرانی برای امتیاز دادن به انیمیشن ایرانی پهلوانان یک حماسه تاریخی اینترنتی را رقم زده است! - IMDb را هم فتح کردیم ! بالاترین امتیاز تاریخ برای سریال انیمیشن ایرانی ؟ حمله خودجوش کاربران ایرانی برای امتیاز دادن به انیمیشن ایرانی پهلوانان یک حماسه تاریخی اینترنتی را رقم زده است! عصر ایران ؛ نهال موسوی - در چند روز گذشته یک اتفاق عجیب در سایت معرفی و امتیاز دادن به فیلم و سریال IMDb رخ داده است که جالب توجه است.

اطلاع رسانی در مورد پخش فصل جدید سایت IMDb حمایتی عجیب و غریب از خود نشان دهند.

تا لحظه نگارش این نوشتار این انیمیشن با 108 هزار رای به امتیاز 10 از 10 دست یافته است، یعنی امتیازی بالاتر از تمام محصولات تاریخ سینما و تاریخ سریال سازی، حتی بالاتر از سریال هایی مانند بریکینگ بد و بازی تاج و تخت (گیم آو ترونز)! IMDb چیست؟ IMDb مخفف عبارت (Internet Movie Database) است و به معنی بانک اطلاعات اینترنتی فیلم ها است.

IMDb یک وب گاه اینترنتی است که شامل اطلاعات بازیگران، فیلم ها، بازی های ویدئویی، مجموعه های تلویزیونی است و یکی از ویژگی هایی که ای ام دی بی به کاربرانش ارائه می کند، قابلیت امتیازدهی به فیلم است؛ کاریرها می توانند به فیلم های مورد نظر خود امتیازی بین 1 تا 10 بدهد و فیلم ها بر اساس این رتبه بندی در جایگاه خود قرار می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

IMDb را هم فتح کردیم ! بالاترین امتیاز تاریخ برای سریال انیمیشن ایرانی ؟

IMDb را هم فتح کردیم ! بالاترین امتیاز تاریخ برای سریال انیمیشن ایرانی ؟