مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 01:572022-02-01فرهنگي

فرج الله سلحشور فهمید استعداد دوبله ندارد و کارگردان شد


عباس نباتی، دوبلور کارتون های خاطره انگیزی چون «ایکیو سان»، «گربه سگ» و «جنگجویان کوهستان» معتقد است: صدای خاص امری ذاتی و خدادادی است.

وی به عنوان یک پیشکسوت عرصه صدا به جوانانی که وارد این حرفه می شوند، - عباس نباتی، دوبلور کارتون های خاطره انگیزی چون ایکیو سان ، گربه سگ و جنگجویان کوهستان معتقد است: صدای خاص امری ذاتی و خدادادی است.

وی به عنوان یک پیشکسوت عرصه صدا به جوانانی که وارد این حرفه می شوند، تاکید می کند: جوانان خودشان را بررسی کنند و اگر می بینند صدایشان خرج کار نمی شود خودشان دوبله را ترک کنند.

عباس نباتی در گفت و گویی با ایسنا در مقام یک پیشکسوت به جوانان توصیه کرد: دوستان خودشان را بررسی کنند، اگر صدایشان به درد دوبله نمی خورد و بعد از گذشت سال ها، هنوز نمی توانند رُل های یک و دو را بگویند، خودشان این عرصه را ترک کنند و وقتشان را تلف نکنند.

او که مدت هاست فعالیتش در عرصه گویندگی کم شده است، اظهار کرد: آنهایی که وارد این حرفه می شوند باید خودشان را بررسی کنند و محک بزنند.

ما صداهایی داریم که مورد نیاز دوبله است، یعنی 100 درصد به درد می خورند ولی صداهایی هم داریم که جذابیتی ندارند و در حد رُل های خیلی پایین می توانند کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرج الله سلحشور فهمید استعداد دوبله ندارد و کارگردان شد

فرج الله سلحشور فهمید استعداد دوبله ندارد و کارگردان شد